tisdag 6 mars 2012

1 år (L)

Idag är det ett år sedan jag och Robin bestämde oss för att vi var ett par. Åh vilken lycka att ha fått haft ett helt år med denna underbara människa. <3

Förra året vid den här tiden satt vi ängsliga och ville inte att kvällen skulle ta slut, för det var ju meningen att Robin skulle åkt hem morgonen därpå. Dock blev det ju inte så, men det visste vi inte då. ^^

Men idag har vi inte gjort något speciellt. Mensvärk deluxe och är bara allmänt seg. Jobbade en stund innan med hemsidan, men efter att ha slitit i 40 minuter kom jag på att det kan vara bra att kolla så att alla varor hamnar rätt. Då visade det sig att något var fel på sidan och att varorna inte lagts in alls. Suck... så nu ska älsklingen försöka fixa problemet så att jag kan göra färdigt mitt jobb. That's what I'm being paid for. :)

Imorgon ska man till vårdcentralen för att få medicin deligering. Åh vad roligt. -.-' Fy fan säger jag bara. Letar fortfarande runt efter jobb, men får ha det här tillsvidare. Får se hur jag ska ta mig dit, lär få skjuts men tar bussen hem sedan. Usch hade gärna sluppit allt det där. T_T

Igår fick jag hem lite paket. Det var minst sagt roligt. Så först fick vi H&M paketet med våra nya påslakan. Det paketet kom i torsdags så hämtade den efter jobbet. Sen kom ett till paket dagen därpå, men då var vi redan på väg till Stockholm så det fick helt enkelt vänta. Igår var jag och hämtade ett paket från Adlibris. Hade beställt ett spel från när vi var små, ett spel som heter Gammelgäddan. Åh det är så charmigt! :D

När jag kom hem och startade upp datorn såg jag att ytterliggare ett paket hade kommit. Så jäkla drygt att jag inte kollade mailen innan jag sprang iväg. Så trotsade vädret och gick ut och hämtade paketet. Det var ju mitt NES som äntligen kom! Blev helt överlycklig. Rev upp paketet när jag kom hem och började direkt att spela Super Mario Bros 3. Ska spela igenom ettan snart, men först ska vi ordna nya kablar då vi inte vill använda antenn kabeln som vi fick med. :)

Inga kommentarer: