måndag 20 augusti 2012

Har varit så otroligt dålig på att uppdatera bloggen. Men kan inte påstå att det finns så mycket att skriva i och med att man ändå använder facebook och där får alla vänner reda på allt som händer.

Men sommaren sammanfattat: Var nere i Halmstad i cirka en och en halv vecka, resan avslutades i Göteborg där vi bodde på vandrarhem och spenderade en heldag på Liseberg. Mycket trevligt. Sen några veckor senare kom mamma, brorsan och morfar hit och hälsade på. Blev mycket spelande, loppisfynd, grillning och annat smått och gott. Efter dem åkt jobbade jag på med mitt lilla projekt, medan älsklingen hjälpte mig programmera en hemsida. Blev mest att jag designade faktiskt. XD
Här hemma i Falun har vi slappat mkt och tagit dagarna som dem kommit. Har inte varit något direkt badväder men det har gått ändå.

Kom in på högskolan och börjar nästa vecka. Åh spännande!! Har suttit och kollat upp hur jag ska ta mig dit och vart jag ska. Nästa steg är att ta sig dit och klocka hur lång tid det tar att gå. Ligger inte långt hemifrån och det är uppförsbacke hela vägen upp i princip. Då passar det bättre att promenera så man slipper komma till skolan genomsvettig varje dag. x)

Igår bakade jag mina egna empanadas. Förra gången fick jag hjälp av mor men nu lyckades jag på egen hand och gud vad goda dem är! Verkligen ett lycka recept.

Inga kommentarer: